Minimalna cena taksi usluga u Novom Sadu uskoro će poskupeti, ali nedovoljno prema mišljenju pojedinih udruženja taksista, zbog čega su za petak najavili protestnu vožnju, saznaje Radio 021.
Uf! Čitam i vidim da postoji veliki jaz između taxista i korisnika taxi usluga što je potpuno pogrešno. Nisu taxisti neki divljaci a nisu ni stranke već su osuđeni jedno na drugo a ja sam našao odličan blog koji će možda uneti više razumevanja u ovaj odnos.
Taxi priče Novi Sad
http://taxinovisad.blogspot.com/
a vi svi sto vredjate divlje taksiste kako kazete! mi kao prvo nismo divlji nego [samostalni] i imamo i sve papire i dozvole za razliku od vecina taxista u udruzenju!
a vas niko i netera da ulazite u nasa vozila, i kao drugo mogu vam dati i jedan primer da u jednok kafani plato pivo 90din a u drugoj i do 200din jer i to onda divlja kafana?
Procitah sve komentare navedene gore. I nikako ne mogu da shvatim taxiste zasto se uopste prepiru sa takozvanim gradjnima(vlasnicima udruzenja). Gospodo zarad svojih licnih ciljeva unistili ste ovaj posao. I to samo zato sto ste isli linijom manjeg otpora. Da ste imali malo savesti i pameti do svega ovoga ne bi ni doslo. Broj taxista bi bio ogranicen vasim dogovorom kao i cena a da ne izostavim clanarinu koja vas najvise boli i od koje ne mozete da se odvojite. Nije mi jasno kako uspevate ovolike godine da NE PRIKAZIJETE PRAVA PRIMANJA I DA DRZAVI NE PLACATE POREZ. Kako to da inspekcija ne obilazi vas umesto da juri taxi vozace po stajalistima. Jer gospodo draga vi cinite privredni kriminal. Za to se na zapadu robija vise nego za ubistvo! I razumite nemam ja nista ni protiv vas.Potrebo je samo malo da se potrudite i da se sve dovede u legalne tokove. Da se napravi prava reciprocnavrednost. Od broja vozaca preko cena do clanarine
Ljudi nemojmo vise raspravljati sa onima koji se nerazumeju u nase probleme.Ako smo im sljam i svakakvi, neka ih voze mame i tate besplatno.Mi vise necemo!
@vozač autobusa Koliko si kulturan i vaspitan to se vidi...ne zato što si taxista,nego što si siroma`u glavi...tako da ću od sada svakako peške ili autobusom,možda nekog kulturnog i lepo vaspitanog i upoznam. Jer od vas mi je muka... i što ste prave krvopije,koje hoće da se obogate preko noći(čast izuzetcima)... Sami ćete i vi u autobuse pa za štanglu,ako bude mesta...jer sa tako pametnim poslovanjem tu ćete i završiti...ako budete mogli da platite kartu.
Krvopija je napisano pre sismisa,samo si ti to pogresno razumeo.Kao i celu problematiku taksi prevoza.GSP place za tobom.Pa se malo objasnjavaj sa kontrolorima u busu,i obrazlozi njima svoje teze.Posto cete se druziti u narednom periodu,ima kucni prijatelji da postanete.
@Krvopija..Tvoj nic je apsolutno u skladu sa tvojim pretenzijama. To će ti sami korisnici dokazati,šta sam ja pokušao da ti dočaram...živi bili pa videli. I pozdravi gazde,vlasnike i kartele jer si inače koliko vidim jako dobar sa njima i poznaješ taj krug ljudi,ja ne. Svaka čast poštenim taxistima,i onima koji shvataju situaciju u kojoj se svi nalazimo,i žele da nam i dalje pružaju uslugu prevoza,naravno skuplju ali ne duplo,kao krvopije. Ako bude dupla cena nego što je sada,izgubili ste stalnu stranku,jer gospodo nemam tolika primanja. Pa ću autubusom ili peške... Hvala.
Sto se toliko ne zalis kad poskupi benzin,sto direktno utice na cenu taksi prevoza,kad si toliko vezan za taksi prevoz.Ti bi hteo da taksisti voze po cenama kad je benzin bio daleko ispod danasnje cene.Cena se formira ponudom i traznjom,a ne uslovljavanjem vlasnika taksi udruzenja tacnije kartela.A ti vlasnici udruzenja direktno unistavaju taksi prevoznike,tako sto taksisti od svoje zarade ne mogu da pruze uslugu,da plate porez,voze tehnicki neispravna vozila,prave udese zbog premorenosti,ne mogu da prehrane porodicu.Da bi ljudi koji razmisljaju kao ti mogli da se voze za sto dinara.To je parazitski nacin razmisljanja,tacnije krvopijski,sto i tvoj nic u naslovu glasi sismis.
@Sio Mi Ga Djura nije ga dobro prišio i šteta što moj komentar na tvoj nisu objavili pa bih te upoznao sa neki od parametara ekonomije... Ako neko i kaže da se ne slaže sa velikim poskupljenjem,znači li to i da je gazda,vlasnik,da je u "kartelu"???Ili još gore da se ne slaže sa Vašim mišljenjem?? Pa evo inspektore Kol,ne slažem se ni sa jednim poskupljenjem u državi,jesam li država,vlasnik iste ili gazda? poskupelo mleko i hleb-ne slažem se,poskupelo gorivo-ne slažem se,poskupela akcizna roba-ne slažem se...I šta sad? Objasnite mi Sijo Mi Ga Djuro po vašoj definiciji šta sam ja,ja evo prosto ne znam,pa me prosvetlite molim Vas...
@SNeki Medjumesni autobuski saobraćaj i taxi prevoz u lokalu...??? nije mi to baš isti reper za poredjenje ali hajde neka bude i tako. Samo ne znam ko je od nas ovde nešto gadno pobrkao? Koliko mi se čini min.ekonomska cena je zakonska i njena primena po meni nije sporna pa je stoga niko ni ne osporava,tržište taxi prevoza je funkcionisalo i bez nje proteklih 18-19god. Za vašu informaciju vrlo dobro znam da niko nije tada isključio ostale konkurente i uveo monopol. Isto tako znam da ako je neko želeo da vozi gradjane džabe to je i mogao,ali nije. Pa to verovatno niko normalan nebi ni sada. Ako ste se "usudili komentarisati" mene,onda ste trebali pročitati bolje,da ne unosite pogrešne informacije.. Elem,rekao sam da bi trebali doneti pristupačnu min.ekonomsku cenu koju MI gradjani možemo podneti. Iz riznice mudrosti znam da su nam "riznice"budžeta sve praznije i praznije(možda Vama ne)te shodno tim riznicama donesu i novu min.ekonomsku cenu.I kao što neko u kom.od učesnika kaže niko ne brani da se ide i sa većom cenom od utvrdjene onima koji su nezadovoljni,pa šta je tu problem? Mi siromašniji vozićemo se sa jevtinijim,a neko drugi sa skupjim...
Sednu mi danas dvojica sa stajalista kod socijalnog i kazu da ih odvezem do z.stanice,do lokomotive. Na taksimetru otkuca 102 din. Da su isli busom isto bi ih toliko kostalo,samo sto bi morali prosetati do bulevara i sacekati prvi bus i posle prosetati do z.stanice sa bus stajalista.A ja ih lepo odvezem tacno do odredista za 100 din,zbog takvih voznji treba da poskupi taxi usluga. Zato Vas molim nemojte se vise vozati taxijem kada Vam nase usluge ne odgovaraju nego malo prosetajte. Bice bolje i Vama i nama.
Ako imate minimalna primanja molima VAS da se vozite gradskim prevozom a ne taksijem, tako će te ušparati koji dinar za neke mnogo korisnije stvari .
p.s. nadam se da ste zdravi i da vas noge dobro suže
@BEZOBRAZNO ! - ne gospodine, ne poredim babe i žabe, već primenjujem vašu apsurdnu tvrdnju da će neko da "vozi za džabe". Osnovne namirnice su ograničene SA GORNJE STRANE, vaše cene NISU! Cigarete su poskupele zbog akcize, što opet uopšte nije bitno - nije traženo da se propiše neka "minimalna cena", a navodno u Srbiji hi više od 50% stanovništva konzumira. Ni gorivo nema ograničenje - neko može kada bi hteo da ga prodaje za 60 dinara koliko je akciza, ALI NEĆE TO RADITI jer je to besmisleno, isto kao što je besmisleno da će neko da "vozi džabe".
Bolesni ste gospodine jer pokazujete znake paranoje - a ovo je duševno oboljenje. Mentalno zdrava osoba ne podrazumeva da neko mora biti "vlasnik udruženja" ako ima suprotan stav od njegovog.
To što sam poredio kako je u Njujorku je bio odgovor drugoj osobi a ne vama (da sada ne pominjem apsurd kako su lično taksisti ranije ovde umeli da pišu kako je u Zagrebu ili Londonu), a vas sam poredio sa jednom drugom profesijom u Srbiji, ne u inostranstvu.
Na kraju, pa hajde, kolike su cene u Zrenjaninu, Kikindi, Subotici? Da, zaista vam verujem da manje zaradite od tih što dobiju 10 000 mesečno po tim prodavnicama, i nisu ništa zdraviji od vas gospodine. Rad u magacinima po 10 sati bude plaćen 20000, i ti ljudi nemaju novac za nikakav automobil za koji vi ipak imate, tako da molim vas prekinite sa patetikom i namernim umanjivanjem stvarnog stanja. Težak vam je posao? Zapanjen sam da je posao koji svako može da obavlja "težak" ako želi da se zaradi u ekonomski propaloj državi. Svima drugima je zato posao lak - sve skaču od sreće.
@Š. I Š TEAM Pošto ste nam sunuli toliko mudrosti u lice, usudila bih se da dam svoj komentar. Minimalna ekonomska cena je i smišljena kako bi se učesnici na tržištu sačuvali od ekonomskog uništenja i sprečilo da neko ide ispod minimalne ekonomske cene da bi se isključili ostali konkurenti ,finansijski uništili a zatim uveo monopol, jer to spada u restriktivne sporazume. A to je toliko puta već viđeno u našoj državi, zar ne? Uostalom i u međumesnom autobuskom saobraćaju Vlada utvrđuje najnižu cenu prevoza po putnom kilometru, na predlog ministarstva nadležnog za poslove trgovine, pa to nikome ne smeta. Taksisti nedajte se!
Da ja sam i više od prosečnog korisnika jer se više od 14god vozim sa taxijem,pa ne vidim kako ste na mojoj strani,a zagovarate veliko poskupljenje??? haje da budemo realni,treba da poskupite ali imajte na umu da plate i penzije nisu toliko povećane u zadnjih 5-6god,koliko vi sada tražite. Zato kažem da niste na našoj strani jer mi vas zovemo za prevoz a ne direktori,doktori,advokati,i ostali intelektualci...mi obični grdjani,radnici,studenti,penzioneri,djaci... koga ćete voziti kada mi to ne budemo mogli da priuštimo sebi,iz opravdanih razloga??? Onda mislim da su vlasnici firmi i udruženja(kartela)na našoj strani,jer razumeju platežnu moć nas,vaših korisnika...
Sve pročitah i ostah na istom zaključku. Taksisti su večiti problem jer misle da su najvažniji na svetu, da bi bez njih stao život u Novom Sadu a da bi mi, nejaki korisnici njihovih usluga, pali na kolena moleći ih da nas odvezu na željenu destinaciju bez obzira koliko to košta. E pa ljudi, nije baš tako.
Prvo mi se, kao pravniku, nameće pitanje - zbog čega je Zakon uopšte propisao da grad određuje minimalnu cenu prevoza? Da li je taksi prevoz od vitalnog značaja za grad i njegove stanovnike? Ajde onda i da hamburgerije traže da grad odredi minimalnu cenu ćevapa, sladoledžije - kugle sladoleda, obućari - pendžetne... Svi bi bili zadovoljni i ne bi postojalo ekonomsko tržište...
Jedan od taksista kaže da je ugrožena njegova egzistencija jer je uložio u ovaj posao (kupio auto) i u slučaju da propadne ne može vratiti uloženo. E pa vidi, prijatelju, nisi jedini. Moj otac je ostao bez posla, radio kod privatnika, ovaj mu rekao ćao, uložio neku crkavicu da bi otvorio zanatsku radnju ali nije išlo - nema narod para - to mu propalo, počeo izpočetka nešto drugo i nekako ide. Nije tražio od grada da mu obezbedi uspeh na tržištu i garantuje zaradu. Dalje, taksisti kažu da ih gazde izrabljuju! Pa ko je za to kriv, grad, gradonačelnik, Vatikan... Zašto se lepo svi nezadovoljni taksisti ne udruže i otvore svoje udruženje? Lepo rade kako hoće, imaju cenu koju hoće, niko ih ne izrabljuje i mirna Bačka. Ako je, sudeći po komentarima, toliko nezadovoljnih taksista svojim udruženjem, njihovim ujedinjenjem stvorilo bi se jako društvo pa lepo radite koliko i kako hoćete.
jel vama neko brani da dignete cene? gazda neće, a vi štrajkujte, ili idite iz tog udruženja. Pa ljudi borite se za svoj rad, ali ne preko moje grbače i tako što ćete meni blokirati ulice, problem je kod vašeg gazde ne kod gradonačelnika ovog i onog.
Zašto se ne angažujete više na izbacivanju divljaka? Zašto na tim stajalištima ne stanete lepo nego na pola, zašto večito idete svima na živce svojom idiotskom vožnjom kontra svih propisa? Zašto se ne borite za hapšenje divljaka?
I na kraju, onaj tamo reče nikako ne može da povrati uloženo i spominje trafike. Pa prijatelju, zašto nisi završio neku školu? Ti želiš da od nisko kvalifikovanog posla koji svako može da radi imaš ne znam ni ja kakav život, i nikakav rizik u poslovanju i nikakav rizik za uloženo??? Sa koje si ti planete? Koliko je vas u poslednjih 20god naučilo nešto novo, steklo novu veštinu, poziv, zanimanje, zanat... ajte molim vas te vaše žalopojke, grad nije socijalna ustanova. Ako nema posla za vas, onda nema. Niste jedini u tome.
Evo ja cu da platim 200 dinara start, i 100 dinara kilometar, ALI, da vidim da se taksisti lepo ponasaju, a ne da nas nazivaju volovima (kao u donjim komentarima), da su kola novije proizvodnje, cista, uredna, vozac kulturan, postuje saobracajne propise itd.
Lako je traziti evropske cene ali treba i malo evropskog ponasanja a to novosadski taksisti nemaju, sve sama nekultura.
A ako pogledamo jos jednu stvar, pa hirurzi u ovoj zemlji rade za 70-ak hiljada platu a smene su im po 12 sati, a vi bu da budete placeni kao i oni, e pa to malo teze ide.
Srecno vam poskupljenje i gubitak vecine klijenata.
Vidim koliko se razumes u taksi prevoz za prosecnog korisnika.Sto bih detektiv Kol kazao da implicira da si ti jedan od vlasnika udruzenja i ugnjetavac obicnih taksista.Sto uopste postoje minimalna cena ,neka voze besplatno istrebe konkurenciju i kasnije dignu cene.Da si makar zavrsio ekonomiju znao bih sta je rat cena,i sta je ponuda i traznja.Nego vi bi da muzete i taksiste i gradjane.Gradjani su svatili da su taksisti na njihovoj strani ,a vlasnici udruzenja obicni paraziti.Nisu problem cene ,nego njihov kartel(udruzenja) koji steti GSP-u,gradjanima,taksistima,drzavi(ne placa se porez).
Ovu priču slušamo svakih par meseci. Dokle će više maltretirati građane i blokirati puteve? Ako grad popusti ova mera će samo napraviti još veći haos u gradu. Svi će pohrliti u taxiste jer im je tu "zakonom" zagarantovana zarada. Osnovno je pitanje zašto se sami nisu udružili i odredili cenu vožnje? To im niko ne brani. Pravdaju se da bi "drugi" vozili jeftinije??? Zašto nisu uveli fiskalne kase pa bi videli ko po kojoj ceni vozi i onda sankcionisali svoje prekršioce.
Stalno ista priča od strane ludi koji nemaju pojma o tome šta čini taksi prevoz u NS.
I opet mantrate o slobodnom tržištu.
Evo primer:
U Rumuniji nestašica mesa, pšenice i mleka.
Cena 100e kg/litra
Ovdašnji tajkuni povuku svo meso/mleko/pšenicu iz Srbije, i Vi gospodo za par dana nemate dotičnog u radnjama.
Prvog momenta kada Vam zakrče creva, Vi ćete dići pogled na državu, i drečati da Vas zaštiti od "slobodnog tržišta", a prvom liku koji povikne da država/grad nema pravo da nameće cenu, prebićete ga govnavom motkom.
Nivo solidarnosti opada u kriznim vremenima, znam da ste subjektivni da se vozite taksijem, a ne busom (ne daj Bože, nije fensi), ali barem nemojte se ponižavati i pametovati o nečemu o čemu nemate pojma niti iskustva.
Mene bi bilo sramota, da pričam o bilo čemu sem o ekologiji, taksiju (nažalost) i o književnosti.
(i WoT :) )
Dragi taxisti i još draži sugradjani. Pročitao sam svih 42 komentara...i sve u svemu došao do istog mišljenja koje sam samim naslovom o poskupljenju formirao. Svakako da je najbolja opcija slobodno tržište,koje i sada postoji...taxisti će ovo bolje razumeti pa da pojasnim: i sada ima firmi koja voze iznad min.ekonomske cene,to su,NOVUS TAXI start 60din,km 40din, CRVENI TAXI start 50din km 40din,a neko daje i nagradne igre i svaku 8.vožnju besplatno...NAŠ TAXI start 47din km 43din i stvarno bih postavio pitanje ostalim nezadovoljnim taksi udruženjima i njihovim predsednicima,gospodo KO VAM BRANI DA POSKUPITE???!!!! Pouzdano znam da predstavnik taxi sindikata "nezavisnost" Nenad Vranešević sabotira savaki dogovor samih udruženja o poskupljenju mimo grada,pa se pitam zašto se krijete iza grada,gradonačelnika,i ministra saobraćaja? Da li je to zbog straha i nesmelosti samostalnog poskupljenja pred gradjanima? Bojite se da će te tako izgubiti na broju poziva? Pa to je nonsens...Grad bi ste rasteretili priče o poskupljenju i ostavili im prostora da se bave MNOGO važnijim pitanjima nego što je cena taxi prevoza u N.S.Tek pre godinu i nešto je donesena ta zakonska odluka i uredba o min.ekonomskoj ceni,pa se pitam kako ste do tada podizali cene??? To što ste se onda takmičili da budete jevtiniji, sada vam smta?? To je ok i razumem ali zašto to poskupljenje svaljujete na teret vlasti? Pa kada mi gradjani ne budemo mogli više da koristimo taj vid prevoza,vi čete ponosno reći nismo mi krivi nego grad i MI nemamo posla zbog VISOKE cene!!! A za vašu informaciju nas sa najnižim primanjima je NAJVIŠE korisnika taxi USLUGA,namerno naglašavam usluga jer u ovoj ekonomskoj krizi i totalnoj besparici,gde je luksuz i prehraniti porodicu od 1. do 1. a sa vašim velikim poskupljenjem vi ste BESPOTREBNI nemoguć trošak tada!!! Pa se pitam kome TO odgovara? NI vama NI nama. Što se tiče VELIKIH TAXISTA što nemaju svoje vozilo ili ga drže kući u garaži,pa šta vi hoćete??? 100000din mesečnu zaradu ili 150000 kako je neko napisao da ostavlja nekoj firmi svakog meseca? Dobili ste auto potpuno opremljen za rad na taxiju,gde je amortizacija,održavanje,kvarovi,registracija,osiguranja i vas i putnika a sve je to platila ta firma u kojoj radite i pla'a porez na to. Vaše je gorivo i rad...pa kako vi možete parirati PRIVATNIM PREDUZETNICIMA??? koji to sve sami finansiraju...šta se vi bunite,idite i potražite posao u bolje plaćenim firmama,niko vas ne tera da radite za te firme. Umesto da budete zahvalni što u današnjoj stopi nezaposlenosti imate posao sa zaradom od 25000din do 30000din a u većini slučajeva je to i veća cifra,vi se bunite, a dinara u posao niste uložili i zaradjujete više nego JA! Sav ulog vam je plaćen ispit o poznavanju grada 23 ili 24000din...toliko o vama PRIVATNICI. Gospodo cene se formiraju po sistemu tržišta i potražnje ne monopolizacijom istog,a kad je zakon u pitanju onda porastom cena na malo svaka 3 meseca. Svaka čast pojedinim firmama što razumeju nas gradjane koji koristimo njihove usluge i nemamo mogućnosti da kupimo aotomobile,a na posao moramo ići, pa kad ne dobijemo taxi promenimo i po 2,3 autobusa...nadam se da ćete doneti razumnu cenu VAŠIH USLUGa i da ćemo moći i dalje da koristimo taj vid usluge-prevoza. I još bih dodao da po nekim saznanjima taxi sindikat "NEZAVISNOST" broji u Novom Sadu 30/tak ;lanova pa bi pitao iste po emu su oni reprezentativni i kompetentni i organizacija SITANS 18+2 ;lana... gde su ostala udru\enja i firme njihov broj je daleko ve'i i reprezentativniji i sam njihov predlog od 80din za start i 40din za km prihvatljiviji i za njih i za gradjane a po gotovo vlast koju biraju ti isti GRADJANI! Hvala vam!
dragi gospodine "G" poredite babe i zabe, hleb mleko itd. su osnovne namirnice za zivot a taxi treba da je luksuz bez kojeg ljudi mogu da zive. cigarete su poskupele u tim prodavnicima ko moze da pusi neka koristi taj luksuz, isto je i sa drugim proizvodima kao recimo gorivo, a za platu trgovaca po trafikama opet dolazimo do istih ljudi koji sede u gradskoj vladi, koji i nas taxiste zajedno sa vama dusebriznicima blagodare! probajte se zapitati da li vas je ovde neko vredjao kao sto to vi cinite, ne nisam bolestan ali znam da je vama interes da zaradite milion dinara mesecno na jadnicima i bednicima i da za to netrepnete. zasto biste uopste i davali takva poredjena koja nas uopste ne zanimaju kako je tamo negde u belom svetu. ako vec hocete da poredite cene, poredite ih u okruzenju! ne u nemackoj,spaniji,italiji itd. vec kod nas samih !!! grad je doneo odluku da smo opet na dnu dna. proverite cene u ostalim mestima po srbiji i opet imaju putnike i zaradu kojom mogu da "PREZIVE PORODICE" a mi imamo losu vladajucu vecinu i losiju platu od prodavacice u trafici posle 10-12 sati rada i kad se oduzmu troskovi, puce nam kicma posle par godina a necemo imati ni za lekare! a da hocu ja bih kupio posao umesto auta,ali mi postenje ne dozvoljava kao rodjenom novosadjaninu i zelim posteno da zivim i radim, zar tu ima nesto lose!!!
svi vi mislite da taxista moze da zaradi milion za minut, pa da je tako posle mesec dana bih bio u jahti sa porodicom na karibima!!!
da ste iole posten covek rekli bi isto sto i mnogi moji putnici prokomentarisu
"OVA VAM JE VOZNJA DVE VEKNE HLEBA MAJSTORE A NAS SE CETVORO DJIPAMO GRADOM" !!!!!!!!!!!!!
Slusajte bre volovi........ako neko drzi trafiku kada mu se ne isplati on je zatvori rasproda robu i krene nesto drugo ........a kada ja budem vozio po 100 din i ne budem mogao da popravim kola sta ja onda da radim a sve pare sam dao za taj auto i u otvaranje firme i tako to......da prodam neispravan auto sa tx tablama i da nastavim da zivim gde sam stao kada sam poceo da taksiram?.......neide to tako rodjaci niti bi ista i mogao i povratio......svako ko se bavi nekim poslom nikako njegov proizvod ne moze biti jeftiniji od repromaterijala........niko ovde neprica o nikakvom bogatstvu nego rodjaci o poslu kojim se bavimo koji mora biti placen kako mora.......e onda kada svi budemo lepo zaradjivali vozicete se u novim tehnicki ispravnim automobilima taksista vam nece smrdeti jer ce covek moci i imati vremena da se istusira a ne da ni ne izadje iz kola kada posle 15 sati rada dodje kuci nego zaspe u kolima pa cim se trgne ajmo jovo na novo............i sta pricate o kakvom slobodnom podizanju cena.....pa sta mislite zasto svi voze po minimalnim cenama zato sto su nam gazde alavci (cast izuzecima) i hoce da imaju sto vise klijenata na svojoj strani nebili pruzili svojim taksistima sto vise posla i tako sto vise zaradili na clanarinama.........A bas bi voleo licno da ja popricam sa gradonacelnikom da ga pitam sta moze da bude razlog da ne potpise cene koje su strucnjaci izracunali a da razlog nije mito.........Ima licno da posaljem Vucicu pismo i da mu kazem da mu je gradonacelnik zreo za hapsenje posto vidim da je hajka po bivsoj vlasti krenula.....pa greota da jedan gradonacelnik sve pokvari sto su godinama stekli........
Neka stave da taksista mora da bude okupan i da ne smrdi na 3 dana ustajalu znojcugu, par puta je bilo kriticno, hteo sam da povracam. I da obavezno poznavanje grada, a ne da me pitaju gde je ta i ta ulica. Inace ja zovem taksi kada mi se vozi njime, njima ako je jeftino neka poskupe pa ce videti koliko ce da voze, jedno je sigurno kolicina putnika sigurno nece ostati ista. E sada drugo je sto gospoda hoce da prihvata samo voznje od 2-3 kilometra i to hoce da naplati 600 dinara.
Ti si mi nesto mnogo kvalifikovan vlasnice taksi udruzenja,providan si kao i tvoja kvalifikacija.Sta si se uplasio,bice ti manje clanarine.Neces moci u Austriju na zimovanje.
Nije mi jasno cemu bilo kakva regulativa: otvoreno trze (regulisano - bez ilegalaca!!!) pa nek naplati ko koliko zeli. Ako ce taksi A da ima losa vozila a naplacivace 30 din start + 50 din km, a taksi B mercedesa a naplacivace 100start+50km pa to je njihova stvar. trziste ce regulisati ko ce opstati a ko ne. Druga stvar koju vi taksisti morate rezumeti: na vasu veliku zalost vi nikada necete imati ogromnu zaradu, jer radite posao koji svako moze da radi, ulazne barijere su niske i niste kvalifikovana radna snaga. Cak i da se poveca cena na 100+50, kao sto trazite, sta mislite koliko ljudi bi dalo 500 dinara za voznju od 8km po gradu? Mislim da bi se u tom slucaju broj vozila u gradu prepolovio, usao bi jos koji veliki igrac i pokupio sav kajmak a vama bi manje/vise bilo isto
@Bezobrazno - gospodine, pre svega, paranoja je duševno oboljenje koje se može lečiti. Kada, i ako se izlečite shvatićete da ne mora neko da "vodi udruženje" da bi se sa vama slagao ili ne.
Hajde da vidimo na primer, koliko prodavci po raznim kioscima i prodavnicama zarađuju mesečno (nemojte samo porediti težinu posla, pa ni ja neću potezati primer rudara umesto prodavačica). Da li je to za koliko rade "ekonomska cena" odnosno da li mogu da normalno žive od svog rada?
Vi ćete morati pre svega da se otreznite iz zanosa i shvatiti da ne možete da očekujete da ćete se obogatiti taksirajući u jednoj ekonomsko propaloj zemlji, na isti način kao što to ne mogu ni pomenuti prodavci, kao ni ostale profesije koje su na udaru krize.
Na kraju, ne može niko da "vozi za džabe" jer mora imati neke troškove poslovanja. Zašto hleb nije džabe? Zbog čega nema nijedna jedina pekara u gradu koja "prodaje" hleb za džabe, kada znamo da im nije određena nikakva minimalna "ekonomska cena" već su upravo obrnuto, ograničeni sa gornje strane?
Vozim se taksijem,i stvarno se divim tim ljudima.Za 120 dinara dodje po tebe,odveze te na adresu i vrati se na svoje stajaliste.Gradonacelnice ako ovo nekad procitate,treba da vas bude sramota ako podrzavate gazde udruzenja.Pa ko je odgovoran za neciji zivot, ako ga taksista koji vozi dvanaest sati pokupi na ulici!?Ljudi pa i vasa deca su pesaci,a taksisti voze po gradu i po petnaest sati.Zasto se u ovoj drzavi nesto resava samo kad se desi neka tragedija?
a ti "G" idi u ameriku ostavi nas na miru, ako nisi pametan da shvatis da ako ne bude minimalne odredjene cene u taxiju po udruzenjima bi mogli i dzabe da vozimo pa zato sluzi minimalna ekonomska cena da ti i tebi slicni ne bi mogli da nam donesu voznju za dzabe! i sta se krijes iza slova "G" reci koje udruzenje vodis ?
jesi miroslav iz delte ? sasa iz sosa ? dule iz novusa ? reci da znamo pravi razlog ovakvog komentara
za ove sto su nam delili plakate kako ce se dovesti red u taxiju necu ni ja a ni moja porodica vise dati glas, ni o od obecanog nema a imaju obraz da nam traze da glasamo za njih, phuj
To sto ti pricas o zaradi od amortizacije i kupvini novog vozila...to mozes da obesis macku o rep... U taxiju sam ne pune 2 godine,dobio otkaz i ajd tamo o cemu ni sanjao nisam. Radim svaki dan(subota i nedelja) 10 sati i sutam se u dupe ako napravim pazar izmedju 4000-4500 din. Sa potrosenim gorivom i dnevnim odvajanjem za porez i clanarinu udruzenju ostane mi oko 2000 din da ponesem kuci. Amortizaciju nesmem ni da racunam jer mi zena(kao i 60% taxista) ne radi i tih 2000 din za taj posao koji radim sa svojim vozilom je toliko mizerno da je to strasno...
za aero caspera-losa ti je racunica,na 100km napravimo do 3000din,znaci fali jos 1800! Prosto i jednostano,ko ima pare ide na more,ko nema taj ne ide! Tako i sa taxijem ko ima para vozi se ko nema ide gsp! A ovde nekima covek ne moze objasniti,zakon propisuje minimalnu ekonomsku cenu i grad to nije ispostovao!hocemo primenu zakona i u cemu je problem? I u taxiju nikada taxisti nisu odredjivali cenu vec gazde,zato je taxi bagatela,a po njima najbolje da bude dzabe taxi!!!!Neka mi neko objasni koja je ekonomska racunica ako za gorivo das pola pazara,a u najboljem slucaju 1/3!!!!Gde je odrzavanje,gume,registracija,porez,....strasno!A gde je nesto da odneses kuci?U Svetu br taxista je ogranicen,nemamo nista protiv da tako bude i ovde,a tada ce cena biti daleko veca i da napomenem da je taxi najluksuzniji i najskuplji javni prevoz!A kod nas je jeftiniji od GSP!
Stalno jedna te ista priča. Pa podignite cene, nije propisano da ne smete. Ako neko vrši tzv. "damping" cena, prijaviti nadležnim inspekcijama. Ako vam se ne isplati, tražite drugi posao, zašto bi taksisti bili povlašćeni u odnosu na druge profesije koje takođe nemaju posla? Hoćemo li da nateramo sve profesije da moraju da imaju neku minimalnu cenu? Ne razumem tu potrebu da u ekonomski propaloj zemlji po svaku cenu taksisti moraju da budu "gospoda" i "elita" - koje škole ste završili, koliko ste uložili u svoje obrazovanje pa postali taksista? Prilagodite se uslovima, kao što i svi ostali građani se prilagođavaju, ili tražite drugi posao ako to ne možete.
@Slobodan - i ja sam se u Njujorku vozio taksijem jer su troškovi sopstvenog vozila daleko veći. I ni tamo taksisti nisu neka elita, nego ako ikada odete vidite da je to sve kako to oni kažu "low life" - crnci, kinezi, hispanosi, siromašna klasa, sa romima koji ordiniraju noću vozeći svoje mercedese po istim cenama ali nelegalno bez medaljona. A ovde govorimo o dosta stabilnijoj zemlji od Srbije.
Dragi sugradjani !!! ako vama smeta taxista i njegova postena zarada, onda treba da vas je stid jer svaki covek koji vozi pijane, drogirane, bahate, brutalne putnike koji nam povracaju po kolima za 14 casova dnevno bez ikakvog odmora onda ste isti kao miskovic i njemu slicni !!! dobijamo batina, udruzenja nas rmbaju kao budale a kad nam crkne auto idemo u dugove i dugove ...
pljujete nas zbog bahate voznje a pojma nemate da ako putnika ne sacekamo pred broj dobijamo opomene i placamo ih tim istim udruzenjima, na pola puta nam se putnici deru da skrenemo tamo amo i stvaraju pritisak u voznji do te mere da u momentima pravimo prekrsaje samo da posao ne trpi !!! dajemo nemogucih 3 minuta da stignemo do putnika jer ako to ne uspemo opet dobijamo opomenu =, jel vam ovo nije dovoljno da se zapitate svi redom !?!?!?
UGLAVNOM VOZIMO POD PRITISKOM I RADIMO ZA KVAROVE NA KOLIMA ZBOG LOSIH ULICA I PUTEVA I TO POD OGROMNIM PRITISKOM ZA PISLJIVE PARE !!!
Drzava odredjuje cene svega i svacega, ali da odredjuje cene taxi usluga to je najveca glupost koju sam ikada cuo. Cene treba da se formiraju slobodno. O kakvom nezadovoljstvu pricaju taxisti? Ko vam brani da formirate svako svoju cenu i da radite? Niko, ...samo.....ako drzava propise vecu cenu, onda je niste vi propisali vec drzava, pa se lepo sakrijete iza njenih ledja. Mene vise zanima ko dozvoljava tehnicki neispravnim vozilima, a ima ih jako mnogo, da vrse prevoz putnika. Koliko puta ste se vozili taxijem, a taxista zapali cigaretu opusteno? O futoskom taxiju necu ni da pricam, ono je za Riplija. O krsenju zakona u saobracaju, pogotovo prilikom parkiranja, malo je mesta u ovom komentaru. Nisam tatin sin, rmbacim po ceo dan, i sigurno losije zivim od bilo kog taxiste, ali ne pada mi na pamet da protestvujem tako sto cu drugim ljudima ometati rad.
Treba da poskupi, jer je zaista najjeftiniji u okruženju; sa druge strane, treba se uvesti red u taksi službe- ko taksira, kako taksira i koliko sati dnevno provede u autu. Što se tiče kulture i kvaliteta vozila, oni koji su bahati, ili imaju loša vozila će se sami ugasiti. Kome je skupo, ima buseve, a kompleksaši koji ne mogu ni kilometar peške da pređu, a mogu volu rep da očupaju i treba da plaćaju ceh.
Ovo je jako težak posao i nemojte misliti da su to ljudi koji se samo "vozikaju" po gradu.Koncetracija mora biti maximalna a živaca treba na tonu.I među njima ima svega ali generalno jako težak posao pre svega psihučki.
Lepo sam napisao za naplacenih 100 kilometara, a ne odvozanih
druga ekonomija novi auto ( dacija, punto, astra klasik ili slicno moze da se kupi za ispod 10.000 evra...
narednih 100.000 km ili 2 godine imas garanciju na auto, znaci samo redovan servis se placa...
koristeci moju racunicu od ranije na 60.000 km ili 2 godine na amortizacije sleduje 8.000 evra... 4 redovna servisa za bilo koji od ovih kola ne prelazi 800 evra tako da 7.000 ostaje.
Auto koji si pre 2 godene platio 10.000 evra sada vredi 7.000-8.000 km, a sta je sa preostalih 7.000 od amortizacije?
Samo mi kazi u kojoj profesiji mozes povratiti ulozeno za manje od 2 godine?
i ajde kada ti imas drugu racunicu, kazi koliko je potrosnja tvog vozila na 100km i koje gorivo koristis?
SLusaj ti ovog gospodina......heheheheheh.......kako moze raja da se vozi taksijem posto je raja sirotinja.......nigde se taksijem nevozi sirotinja.......tako da sirotinja nemoze odredjivati cenu......ajde da pricamo o tvojoj plati ja mislim da je tvom gazdi puno sto ti daje.......vidi kojiko raja ima plati oko 15000 20000 ajmo i tebi da je spustimo kada se po raji sve ravna........mani se tih nebuloznih prica iz perspektive kretena.....ljudi izginuse u kolima za 1000 dinara i sad neki tt naso da prica o pameti.......zato nam i jeste sve ovako sto kvazi strucnjaci sve znaju a ono sto pravi strucnjaci izracunaju i kazu to se zanemaruje i ruga se tome........
Evo malo da ovom Aero bude jasnije.Posto nisi racunao voznju na plin ja cu da ti pojasnim.100 km me kosta 1550 din. i to plin plus benzin jer svaki auto na plin ce u uslovima taxi voznje potrositi oko 200 din benzina dnevno.Trenutna cena km. voznje je 40 din. a da bi napravio iole dobar pazar 1km ces uspeti da naplatis oko 30 din. jer ima praznog hoda.Dnevno rentiranje sa placenim doprinosima je od 1850 do 2700 din.U slucaju najnize cene rente a da ne potrosis ni jedan jedini dinar( znaci nista sok,kafa,kifla...)a uz predjenih 200km maksimalno mozes da zaradis do 1000 din.Da bi napravili pazar od 6000 koji obezbedjuje tih 1000 din. treba care da radis min. 14 sati a to malo ko moze na duzi period.A za to vreme gospoda gazde iz najvecih uduzenja uzimaju samo na ime clanarine od 1 000 000 do 1,5 miliona mesecno uz nikakav rashod.Tu mozete dodati i rentiranje auta i tabli pa pojedini inkasiraju ido 20000 evra mesecno a to je vec parica lepa ikoja se moze deliti ako treba.A ako vam je lakse od mojih vrlo teskom mukom zaradjenih para ja mesecno nekome dam oko 150000 din.I sve to da bi ja zaradio 30 tak hiljada a u praksi je to oko 25000 koje izmedju ostalog nikada i ne vidis na gomili.U uslovima 15-tno casovnog radnog vremena pocinjete da se osecate kao robot jer samo radite i malo spavate,i to bukvalno
Za sve ove pametne glavonje gore sto kenjaju iz pogleda svog dzepa da kazem........da postoje strucnjaci ekonomski koji su racunicom odredili ekonomski isplativu cenu taxi prevoza u Novom Sadu tj Srbiji......i to je 100 din start i 52 din km...... a to ko ce se voziti taksijem neka ostane da vidimo......naravno da neki usrani penzos ili naduvani parking servis majstor sa mihajla pupina da ne treba da se vozi ako nema para i takav nema prava ni da kenja.......taksi je naj luksuzniji vid gradskog prevoza i ako vasi zivoti nisu luksuzni nemojte kenjati po taksistima......mi radimo takav posao moramo imati fond za amortizaciju fonda za zamenu auta jer ne mozes voziti auto ceo zivot jedan......fond za porez ......fond za gorivo.......za udruzenje.......a onda i da zivis kao covek.......po toj racunici je start 100 a km 52 a kome se ne svidja evo ima bicikala da se iznajmi po gradu ili ti aj pa peske malo gospodo moja bez dinara......sto se niko nebusa sto je skocilo toliko cena zivotnih namirnica i gradski prevoz recimo nego sad nasli svi da kenjaju po taksistima.......A naravno da sve bahato i nelegalno i tako dalje treba da se dovede u red samim tim bi se smanjio broj taksista i tako bi se dobio neosetan pad broja voznji zbog poskupljenja.......Ako nekome nesto nije jasno slobodno neka kaze da ga ja malo obrazujem.......
Pre 5-6 god. cena goriva je bila otpr. duplo manja nego sada, tako da je realno da taxi poskupi min. 60-70%!!! Trenutno su takve cene, da taksisti koji redovno placaju porez i doprinose moraju da rade 12-15 sati da bi im ostalo oko 1000din.dnevno! Uz to nemaju placen godisnji odmor, bolovanje... Ako bi sve to uracunali, dosli bi do racunice da trenutno rade za 60-65 din. po satu, a mislim da je zakonski minimalna satnica preko 100din. Ja se vozim 2 puta dnevno taksijem do posla i nazad, jer mi je to jeftinije nego da idem svojim autom. To nigde u svetu ne postoji!!!
Какво бре поскупљење па молим Вас када таксиста стоји на семафору Вама се откуца као да сте ишли 10 км Па ко се вози нека погледа на сваком семафору таксиметар куца ли куца тако да платите уствари стајање на семафору .срамота какво подизање цена .
izbacite taxisti uzasne sofere i nasilnu voznju.
pre neki dan mi je taxista sa 3 desne na semaforu ja sasvim na levoj uradio polukruzno i vratio se na bulevar. Sve ovakve oduzeti licencu i auto i vozacku.
dakle, završite neku školu pa budite: direktori,piloti,inženjeri,modni kreatori(lol),pevajte na grandu... zanimanja je koliko hoćeš. Cenu taxi usluge treba da odredi tržište, odnosno raja koja i koristi njihove usluge. Ako je ljudima puno da vam plate 300din, onda vam to neće plaćati i gotovo. Ne možete terati grad da vam pravi posla, jer ga za vas ima koliko ima. Jel vama neko brani da dignete cenu?
Kada ne biste bili toliko bahati(čast onima koji nisu) ne bi vas svet toliko pljuvao. Ja odavno nisam sreo nebahatog taksistu, mislim da ih treba strožije kažjnavati nego obične vozače jer su ceo dan na ulici i žive od toga. Kada im se poređaju kazne od par stotina hiljada, biće reda i u taksiju i na ulici. Taksistima zameram što su nekulturni,skrnavi bahati i bezobrazni, a ovoj kvazi-para-državi što im to dozvoljava.
prostom racunicom,
najskuplja varijanta da taxi vozilo trosi bezolovni benzin ( cito sumnjam da i jedan taxi trosi samo bezolovni, ali ajde zbog racunice ) kosta 160 dinara cca, za 100 km voznje potrosi 10 litara bezina, to je 1600 dinara, po kilometru 16 dinara, ako na to dodamo amortizaciju vozila, koja racunamo koliko goriva toliko i amortizacije, dolazimo do cifre od 32 dinara po kilometru i da se doda jos 16 dinara po km za vozaca, to je dinaru ukupno. Da bi imao platu bez doprinosa 40.000 dinara mesecno sa 25 radnih dana, taksista mora dnevno da ima vozi 100 km dnevno, po ceni od 48 dinara km telep-klisa 9km, telep kamenica 7 km, telem centar 3 km, centar klisa 5 km, centar kamenica 5 km, pa patrovaradin, pa adice, pa somborska rampa i tako dalje...
sa 100 km naplacenih voznji po radnom to je 1600 dinara dnevnica
ili pregled na duze staze 15.000 km, to je 150 radnih dana ili pola godine,
2000 evra goriva, isto toliko u amortizaciju i isto toliko na vozaca, znaci 4000 evra godisnje...
Ako jedan taksista ne moze u toku dana ne moze da napravi 10 voznji naselje centar, jednom do klise, jednom kamenice i jednom do petrovaradina.... pa bolje da ide na biro a neka pusti nekoga ko zeli da radi na njegovo mesto...
ne daj boze da sam racunao potorsnju plina ili dizela...
Ko vam brani da vi kojima je ovo jeftino poskupite, ostale pustite da zadrze stare cene. Niko vam ne brani da vama start bude 200dinara, a kilometar 100dinara, pa ne prodajete hleb i mleko da drzava treba da vam propise cene. Nije valda da se plasite da ljudi nece prepoznati kvalitet vase usluge?
Ako se neko chesto vozi taxijem, njemu se ovo sigurno nece svideti. Ja sam u situaciji da moram chesto da koristim njihove usluge i mogu da kazhem da se stalno zhale kako imaju malo posla a kad ih zovem, chesto mi jave da nema slobodnih vozila. A o vozilima i da ne pricham, bar polovina voznog parka nije za vrshenje prevoza ljudi... Kad bi grad odredio i vrstu vozila koja mogu da se koriste za taxi prevoz pa da prihvatimo i skuplji kilometar ali ovako.., A o ponashanju mnogih taxista u saobracaju bi trebalo isto tako povesti rachuna. Na nekim mestima ni peshaci ne mogu da prodju od njih a kamo li druga vozila, stoje na mestima gde im nije mesto, prave saobracajne prekrshaje itd... Prvo ih treba dovesti u red pa posle prichati o cenama! I naravno, sva taxi vozila prevesti na gas (TNG)!
@Turista
Batice ti si kanda usao kod divljaka na Z.stanici kad ti je toliko naplatio.od stanice do erkatora je oko 150din.....
@TT
Decko ti kanda odavno nisi ****???? Mi da mozemo da biramo sigurno ne bi taksirali ali posto je situacija takva kakva je moramo!!!
Ako mislis na taxi stajaliste u Puskinovoj ulici to bi vec inspekcija trebala da reaguje a ne da salje policiju .Od 20 taksista koje se nadju na stajalistu 1 ima placeno stajaliste ali taj jedan ne moze da stane na stajaliste od ovih 19 koji nemaju.Znaci neka dodju pa nek oteraju te koji ne ogu tu da stoje i bice sve ok .A najvise dnevno poziva ima sa Grbavice i Limana pa mnogo njih stoje bash tu....
Svi vi , koji ste protiv i koji bacate hejt na svaku vest koja se ovde na ovom portalu pojavi o taksistima , ste najobicni mamini i tatini sinovi sa poslovima preko veze i platama 50 i ko zna koliko hiljada!!!!Sto je najgore , vi se najvise i zalite a mozete da otvorite sami svoja taksi udruzenja koliko ste teski..... zato ODFAKIRAJTE ODAVDE!!!!
Srbija je verovatno jedina država u svetu gde se propisuje minimalna cena usluga, kao što su taksi usluge ili cena koštanja obuke za vožnju. Kako je onda lako koristiti monopol kad ne smeš ispod minimalne cene. A dragi taksisti, mislite da divljaci neće i dalje da voze po nižoj ceni? Oni i tako nelegalno voze, što bi njih obavezivala neka odluka o minimalnoj ceni?
Katastrofa, pa dokle vise bre ta poskupljenja radim kao ROB U KOLUBARI za 20 000din da mi nije babine penzije crko bih od gladi!Nikad decu necu napraviti u ovoj zemlji.. ja sam od onih 75% mare za poskuljenja jer mi je mimialac minimalan.
da se naučiš da su ŠUŠE nagrnule nezaustavljivo u tvoj život i da je krajnje vreme da se na to navikneš. I meni je mnogo puta, možda neki GARI zauzeo bolje mesto, bio brži kod devojke, oteo mi posao za koji sam kvalifikovan. Pokaži malo više poštovanja, tolerancije i vaspitanja. Džaba ti ime, kad se ne ponašaš kao pravi Gari...;)
Inspekcija bi trebalo da kontrolise taksiste jer startna cena nije 80 din nego je 120 din, a cena voznje od autobuske do merkatora je 500 i vise dinara....tako da je to sve laz. Taksisti naplacuju mnogo vise nego sto je propisano.
Hoće neko da objasni? Nije to hleb pa da država interveniše, u ovom slučaju grad. Vožnja taksijem je svuda u svetu luksuz, ne podrazumeva se da svako mora da se vozi taksijem. Pustite taksiste da sami formiraju cenu prema tržištu.
Samo treba povecati minimalnu cenu voznje, pa se ta "susa" nece voziti 100m. Ni ja iako nisam taksista se ne bi cimao pola grada da predjem da odvezem za 80din neku gospodju u stiklama dva coska.
Istina je da najveci problem stvaraju ova 3-4 udruzenja koja rentiraju vozila (da ih ne nabrajam).Oduvek je bilo da grad postavi minimalnu cenu i svi voze tako a da ta udruzenja koja rentiraju imaju i start i kilometar veci za u proseku 7-8dinara , e sad kad je doslo do price oko povecanja cene hoce i oni da imaju istu cenu kao i ostali.E PA NE MOZE!!!!!
Mada kad pogledam sa druge strane , ljudi su navikli na SOS taksi , tako da mogu oni da povecavaju i sanjuju cene , ljudi ce se uvek voziti sa nama!!!
ako vam se ne isplati vi nemojte raditi.
A kada će početi akcija kažnjavanja bahatih taksista u puškinovoj ulici?
Saobraćajna policija je odustala i kaže "više ni ne idemo tamo".
Zašto su bahati taksisti jači od države?
Red se mora znati!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poskupljuje taksi u Novom Sadu, taksisti opet nezadovoljni
Autor: 021.rs
Novi Sad
•13.11.2012.
•10:16 > 08:31
Komentari 68
Mr Chazz
Taxi priče Novi Sad
http://taxinovisad.blogspot.com/
mica taxi novi sad
a vas niko i netera da ulazite u nasa vozila, i kao drugo mogu vam dati i jedan primer da u jednok kafani plato pivo 90din a u drugoj i do 200din jer i to onda divlja kafana?
Š. I Š TEAM
Vozac autobusa
Š. I Š TEAM
Krvopija
Š. I Š TEAM
Š. I Š TEAM
p.s. nadam se da ste zdravi i da vas noge dobro suže
G
Bolesni ste gospodine jer pokazujete znake paranoje - a ovo je duševno oboljenje. Mentalno zdrava osoba ne podrazumeva da neko mora biti "vlasnik udruženja" ako ima suprotan stav od njegovog.
To što sam poredio kako je u Njujorku je bio odgovor drugoj osobi a ne vama (da sada ne pominjem apsurd kako su lično taksisti ranije ovde umeli da pišu kako je u Zagrebu ili Londonu), a vas sam poredio sa jednom drugom profesijom u Srbiji, ne u inostranstvu.
Na kraju, pa hajde, kolike su cene u Zrenjaninu, Kikindi, Subotici? Da, zaista vam verujem da manje zaradite od tih što dobiju 10 000 mesečno po tim prodavnicama, i nisu ništa zdraviji od vas gospodine. Rad u magacinima po 10 sati bude plaćen 20000, i ti ljudi nemaju novac za nikakav automobil za koji vi ipak imate, tako da molim vas prekinite sa patetikom i namernim umanjivanjem stvarnog stanja. Težak vam je posao? Zapanjen sam da je posao koji svako može da obavlja "težak" ako želi da se zaradi u ekonomski propaloj državi. Svima drugima je zato posao lak - sve skaču od sreće.
Sneki
Š.I Š TEAM
Zar nije bilo bliže onuda?
Prvo mi se, kao pravniku, nameće pitanje - zbog čega je Zakon uopšte propisao da grad određuje minimalnu cenu prevoza? Da li je taksi prevoz od vitalnog značaja za grad i njegove stanovnike? Ajde onda i da hamburgerije traže da grad odredi minimalnu cenu ćevapa, sladoledžije - kugle sladoleda, obućari - pendžetne... Svi bi bili zadovoljni i ne bi postojalo ekonomsko tržište...
Jedan od taksista kaže da je ugrožena njegova egzistencija jer je uložio u ovaj posao (kupio auto) i u slučaju da propadne ne može vratiti uloženo. E pa vidi, prijatelju, nisi jedini. Moj otac je ostao bez posla, radio kod privatnika, ovaj mu rekao ćao, uložio neku crkavicu da bi otvorio zanatsku radnju ali nije išlo - nema narod para - to mu propalo, počeo izpočetka nešto drugo i nekako ide. Nije tražio od grada da mu obezbedi uspeh na tržištu i garantuje zaradu. Dalje, taksisti kažu da ih gazde izrabljuju! Pa ko je za to kriv, grad, gradonačelnik, Vatikan... Zašto se lepo svi nezadovoljni taksisti ne udruže i otvore svoje udruženje? Lepo rade kako hoće, imaju cenu koju hoće, niko ih ne izrabljuje i mirna Bačka. Ako je, sudeći po komentarima, toliko nezadovoljnih taksista svojim udruženjem, njihovim ujedinjenjem stvorilo bi se jako društvo pa lepo radite koliko i kako hoćete.
TT
Zašto se ne angažujete više na izbacivanju divljaka? Zašto na tim stajalištima ne stanete lepo nego na pola, zašto večito idete svima na živce svojom idiotskom vožnjom kontra svih propisa? Zašto se ne borite za hapšenje divljaka?
I na kraju, onaj tamo reče nikako ne može da povrati uloženo i spominje trafike. Pa prijatelju, zašto nisi završio neku školu? Ti želiš da od nisko kvalifikovanog posla koji svako može da radi imaš ne znam ni ja kakav život, i nikakav rizik u poslovanju i nikakav rizik za uloženo??? Sa koje si ti planete? Koliko je vas u poslednjih 20god naučilo nešto novo, steklo novu veštinu, poziv, zanimanje, zanat... ajte molim vas te vaše žalopojke, grad nije socijalna ustanova. Ako nema posla za vas, onda nema. Niste jedini u tome.
dkojic
Lako je traziti evropske cene ali treba i malo evropskog ponasanja a to novosadski taksisti nemaju, sve sama nekultura.
A ako pogledamo jos jednu stvar, pa hirurzi u ovoj zemlji rade za 70-ak hiljada platu a smene su im po 12 sati, a vi bu da budete placeni kao i oni, e pa to malo teze ide.
Srecno vam poskupljenje i gubitak vecine klijenata.
Sio mi ga Djura
Ekotaksi
I opet mantrate o slobodnom tržištu.
Evo primer:
U Rumuniji nestašica mesa, pšenice i mleka.
Cena 100e kg/litra
Ovdašnji tajkuni povuku svo meso/mleko/pšenicu iz Srbije, i Vi gospodo za par dana nemate dotičnog u radnjama.
Prvog momenta kada Vam zakrče creva, Vi ćete dići pogled na državu, i drečati da Vas zaštiti od "slobodnog tržišta", a prvom liku koji povikne da država/grad nema pravo da nameće cenu, prebićete ga govnavom motkom.
Nivo solidarnosti opada u kriznim vremenima, znam da ste subjektivni da se vozite taksijem, a ne busom (ne daj Bože, nije fensi), ali barem nemojte se ponižavati i pametovati o nečemu o čemu nemate pojma niti iskustva.
Mene bi bilo sramota, da pričam o bilo čemu sem o ekologiji, taksiju (nažalost) i o književnosti.
(i WoT :) )
Š. i Š TEAM
taxista
BEZOBRAZNO !
svi vi mislite da taxista moze da zaradi milion za minut, pa da je tako posle mesec dana bih bio u jahti sa porodicom na karibima!!!
da ste iole posten covek rekli bi isto sto i mnogi moji putnici prokomentarisu
"OVA VAM JE VOZNJA DVE VEKNE HLEBA MAJSTORE A NAS SE CETVORO DJIPAMO GRADOM" !!!!!!!!!!!!!
Crveni
telep
Bele rukavice
Marko
taxi bg
AKTUELNI CENOVNIK ZA GRADSKU VOŽNJU
Start 170 din.
I Tarifa 65 din.
II Tarifa ** 85 din.
III Tarifa *** 130 din.
Sat čekanja 750 din.
** Druga tarifa se naplaćuje u periodu od 22.00h do 6.00h, nedeljom i državnim praznikom.
*** Prva i druga tarifa važe za područje grada, treća tarifa važi od tačaka navedenih u van gradskom području
beli listic
Pera
G
Hajde da vidimo na primer, koliko prodavci po raznim kioscima i prodavnicama zarađuju mesečno (nemojte samo porediti težinu posla, pa ni ja neću potezati primer rudara umesto prodavačica). Da li je to za koliko rade "ekonomska cena" odnosno da li mogu da normalno žive od svog rada?
Vi ćete morati pre svega da se otreznite iz zanosa i shvatiti da ne možete da očekujete da ćete se obogatiti taksirajući u jednoj ekonomsko propaloj zemlji, na isti način kao što to ne mogu ni pomenuti prodavci, kao ni ostale profesije koje su na udaru krize.
Na kraju, ne može niko da "vozi za džabe" jer mora imati neke troškove poslovanja. Zašto hleb nije džabe? Zbog čega nema nijedna jedina pekara u gradu koja "prodaje" hleb za džabe, kada znamo da im nije određena nikakva minimalna "ekonomska cena" već su upravo obrnuto, ograničeni sa gornje strane?
Dragutin
bezobrazno
jesi miroslav iz delte ? sasa iz sosa ? dule iz novusa ? reci da znamo pravi razlog ovakvog komentara
za ove sto su nam delili plakate kako ce se dovesti red u taxiju necu ni ja a ni moja porodica vise dati glas, ni o od obecanog nema a imaju obraz da nam traze da glasamo za njih, phuj
sos
vozim dzabe
G
@Slobodan - i ja sam se u Njujorku vozio taksijem jer su troškovi sopstvenog vozila daleko veći. I ni tamo taksisti nisu neka elita, nego ako ikada odete vidite da je to sve kako to oni kažu "low life" - crnci, kinezi, hispanosi, siromašna klasa, sa romima koji ordiniraju noću vozeći svoje mercedese po istim cenama ali nelegalno bez medaljona. A ovde govorimo o dosta stabilnijoj zemlji od Srbije.
bruka
pljujete nas zbog bahate voznje a pojma nemate da ako putnika ne sacekamo pred broj dobijamo opomene i placamo ih tim istim udruzenjima, na pola puta nam se putnici deru da skrenemo tamo amo i stvaraju pritisak u voznji do te mere da u momentima pravimo prekrsaje samo da posao ne trpi !!! dajemo nemogucih 3 minuta da stignemo do putnika jer ako to ne uspemo opet dobijamo opomenu =, jel vam ovo nije dovoljno da se zapitate svi redom !?!?!?
UGLAVNOM VOZIMO POD PRITISKOM I RADIMO ZA KVAROVE NA KOLIMA ZBOG LOSIH ULICA I PUTEVA I TO POD OGROMNIM PRITISKOM ZA PISLJIVE PARE !!!
gradonacelnice isti si kao i rodni !!!
t
Teča
batistuta
Aero Casper
druga ekonomija novi auto ( dacija, punto, astra klasik ili slicno moze da se kupi za ispod 10.000 evra...
narednih 100.000 km ili 2 godine imas garanciju na auto, znaci samo redovan servis se placa...
koristeci moju racunicu od ranije na 60.000 km ili 2 godine na amortizacije sleduje 8.000 evra... 4 redovna servisa za bilo koji od ovih kola ne prelazi 800 evra tako da 7.000 ostaje.
Auto koji si pre 2 godene platio 10.000 evra sada vredi 7.000-8.000 km, a sta je sa preostalih 7.000 od amortizacije?
Samo mi kazi u kojoj profesiji mozes povratiti ulozeno za manje od 2 godine?
i ajde kada ti imas drugu racunicu, kazi koliko je potrosnja tvog vozila na 100km i koje gorivo koristis?
Crveni
bari91
Crveni
slobodan
НИКИ
nole
LOS SI TI EKONOMISTA, DOK NE SEDNES U AUTO I NE PROBAS DA TAXIRAS NIKAD NECES NI RAZUMETI
null
Jovan
pre neki dan mi je taxista sa 3 desne na semaforu ja sasvim na levoj uradio polukruzno i vratio se na bulevar. Sve ovakve oduzeti licencu i auto i vozacku.
TT
Kada ne biste bili toliko bahati(čast onima koji nisu) ne bi vas svet toliko pljuvao. Ja odavno nisam sreo nebahatog taksistu, mislim da ih treba strožije kažjnavati nego obične vozače jer su ceo dan na ulici i žive od toga. Kada im se poređaju kazne od par stotina hiljada, biće reda i u taksiju i na ulici. Taksistima zameram što su nekulturni,skrnavi bahati i bezobrazni, a ovoj kvazi-para-državi što im to dozvoljava.
Aero Casper
najskuplja varijanta da taxi vozilo trosi bezolovni benzin ( cito sumnjam da i jedan taxi trosi samo bezolovni, ali ajde zbog racunice ) kosta 160 dinara cca, za 100 km voznje potrosi 10 litara bezina, to je 1600 dinara, po kilometru 16 dinara, ako na to dodamo amortizaciju vozila, koja racunamo koliko goriva toliko i amortizacije, dolazimo do cifre od 32 dinara po kilometru i da se doda jos 16 dinara po km za vozaca, to je dinaru ukupno. Da bi imao platu bez doprinosa 40.000 dinara mesecno sa 25 radnih dana, taksista mora dnevno da ima vozi 100 km dnevno, po ceni od 48 dinara km telep-klisa 9km, telep kamenica 7 km, telem centar 3 km, centar klisa 5 km, centar kamenica 5 km, pa patrovaradin, pa adice, pa somborska rampa i tako dalje...
sa 100 km naplacenih voznji po radnom to je 1600 dinara dnevnica
ili pregled na duze staze 15.000 km, to je 150 radnih dana ili pola godine,
2000 evra goriva, isto toliko u amortizaciju i isto toliko na vozaca, znaci 4000 evra godisnje...
Ako jedan taksista ne moze u toku dana ne moze da napravi 10 voznji naselje centar, jednom do klise, jednom kamenice i jednom do petrovaradina.... pa bolje da ide na biro a neka pusti nekoga ko zeli da radi na njegovo mesto...
ne daj boze da sam racunao potorsnju plina ili dizela...
Novosadjanin
charlypk
Sos Taxista
Batice ti si kanda usao kod divljaka na Z.stanici kad ti je toliko naplatio.od stanice do erkatora je oko 150din.....
@TT
Decko ti kanda odavno nisi ****???? Mi da mozemo da biramo sigurno ne bi taksirali ali posto je situacija takva kakva je moramo!!!
Ako mislis na taxi stajaliste u Puskinovoj ulici to bi vec inspekcija trebala da reaguje a ne da salje policiju .Od 20 taksista koje se nadju na stajalistu 1 ima placeno stajaliste ali taj jedan ne moze da stane na stajaliste od ovih 19 koji nemaju.Znaci neka dodju pa nek oteraju te koji ne ogu tu da stoje i bice sve ok .A najvise dnevno poziva ima sa Grbavice i Limana pa mnogo njih stoje bash tu....
Svi vi , koji ste protiv i koji bacate hejt na svaku vest koja se ovde na ovom portalu pojavi o taksistima , ste najobicni mamini i tatini sinovi sa poslovima preko veze i platama 50 i ko zna koliko hiljada!!!!Sto je najgore , vi se najvise i zalite a mozete da otvorite sami svoja taksi udruzenja koliko ste teski..... zato ODFAKIRAJTE ODAVDE!!!!
Jogi Letač
Marko
No Gari, tj.Šuša
Turista
Obrad
Pešak, ali pravi - ne onaj MET
Hm
Sos Taxista
Mada kad pogledam sa druge strane , ljudi su navikli na SOS taksi , tako da mogu oni da povecavaju i sanjuju cene , ljudi ce se uvek voziti sa nama!!!
TT
A kada će početi akcija kažnjavanja bahatih taksista u puškinovoj ulici?
Saobraćajna policija je odustala i kaže "više ni ne idemo tamo".
Zašto su bahati taksisti jači od države?
Red se mora znati!
Kazna, Kazna i samo Kazna.
Gari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H